Forum Forum VIa Strona G│ˇwna
Home - FAQ - Szukaj - U┐ytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci - Zaloguj
od 4 dni boli mnie brzuch jak na okres, opisała bym to tak,

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum VIa Strona G│ˇwna -> Nasze forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Master



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 600
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/4
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 20:49, 04 Kwi 2014    Temat postu: od 4 dni boli mnie brzuch jak na okres, opisa┼éa bym to tak,

tam jest napisane o tym.Ciekawe tylko ile w tym prawdy...
[link widoczny dla zalogowanych]
ODCHUDZANIE ŚRODKIEM \\\\\\\LIDA\\\\\\\ !!! dobrze mi tutaj ale tesknie za polskim klimatem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Za dwa miesi─ůce jak mi si─Ö nie uda czeka mnie inseminacja zobaczymy mo┼╝e to pomoze Trzymajcie za mni kciuki [link widoczny dla zalogowanych] W tym tygodniu mam badanie HSG i kupilam sobie testy owulacyjne.
co┼Ť tam ┼╝e jak w ko┼äcu zejde z tego ┼é├│┼╝ka to go zamorduje i ju┼╝ nigdy wi─Öcej seksu...itp. Jestem ju┼╝ po ┼Ťci─ůgni─Öciu aparatu z uda no i musz─Ö rozrusza─ç kolano. I teraz, z 25000 ludzi, mo┼╝esz spodziewa─ç si─Ö, ze 3125 z nich odpowie (12.5% z 25000= 3125). W mojej szafie wiosenne porz─ůdki, zapraszam do zajrzenia. moje laseczki nie usiedz─ů minuty w jednym miejscu , czy to na dworze czy w domu wsz─Ödzie wchodz─ů , wczoraj julka wesz┼éa na ┼é├│┼╝ko a za chwile z niego spad┼éa ;/ normalnie nie wyrabiam [link widoczny dla zalogowanych]
Reese Witherspoon: Wg mnie to by byla strata czasu i niepotrzebny stres. Pytania tak┼╝e s─ů moje takie je┼Ťli chodzi o klink─Ö W Rzeszowie troch─Ö czyta┼éem ten temat i kilka os├│b pisa┼éo iz mieli robione w miejscowo┼Ťci Rudna Ma┼éa, Jakie sa opinie. - wyjazd na bezludna wysp─Ö i czekanie a┼╝ adrosn─ů naturalne Czy kto┼Ť wie co┼Ť na temat ECK w Pruszczu Gda┼äskim? powiedzieli ze w domu mozna zrobic taka maseczke samemu No i jak ja mam w razie czego przekona─ç go do wizyty?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Albo efekt placebo.
[link widoczny dla zalogowanych]
tam znajdziesz duzo informacji na temat alkoholizmu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Trzeci dzień dzisiaj, nie kawy nie piłam, udało się, a kawa bardzo przeszkadza? [link widoczny dla zalogowanych] mam prosbe, czy ja tez moglabym dostac na email [link widoczny dla zalogowanych] zdjecie Twoich usteczek przed i po, poniewaz jestem juz praktycznie zdecydowana pozdrawiam i prosze o pozytywne rozpatrzenie mojej prosby
Czy mo┼╝liwe jest odzyskanie drog─ů naturaln─ů poprzedniego? [link widoczny dla zalogowanych] Szukam caly czas ksiazki Atkinsa po polsku bo nie wiem z ktorego wydania bylo tlumaczone a na rynku jest conajmniej kilka wersji po angielsku jedne mniej drugie bardziej szczegolowe. Nieznaczna rotacja. Groszek...jestem wciaz panna [link widoczny dla zalogowanych]
mo┼╝liwo┼Ť─ç kontaktu w celu sprawdzenia referencji. Wiecie cos na ten temat. Teraz jest juz super Jak kawusie odstawilas i fajki to oczyszczanie idzie pelna para Juz pisalam,ze cera nam sie poprawia na glodowce w wyniku oczyszczania watroby i jelit.Kiedy kawe pijemy watroba jest ciagle zanieczyszczana,kawa w tym czasie dziala o wiele mocniej niz wtedy kiedy jemy.Nie kazdy ma tyle szczescia co Sand-Deep i niestety tylko u niektorych osob nastepuje samoistne oczyszczenie watroby na glodowce.Jednak samo to,ze krew sie oczyszcza to watroba latwiej na glodowce usuwa toksyny i nawet jesli nie wyrzucila tej smolistej mazi to i tak cera bedzie troche ladniejsza.Jesli skonczymy glodowke to po okresie odbudowy tak gdzies za ok 3 -4 tygodnie mozna juz zrobic oczyszczanie watroby oliwka z oliwek + sok z cytryny.Pelne oczyszczenie watroby powoduje o wiele lepsza przemiane materii i duza poprawe stanu skory calego ciala-wrecz odnowe Tylko oczyszczanie watroby nalezy zrobic kilkakrotnie.czesto pierwsze czyszczenie nie przynosi rezultatow,bywa ze po 2-3 dopiero zaczyna sie wyrzucanie zlogow. dodam jeszcze ze chce przyspieszyc okres poniewaz wypada mi w dzien mojego slubu i chcialam zostac go wczesniej abym nie miala w dzien slubu M├│j ginekolog g┼éowa do g├│ry! angelina jolie w kamborzy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

moje mi─Ö┼Ťnie s─ů ju┼╝ przyzwyczajone i nie sprawia mi to juz takiej trudno┼Ťci jak na pocz─ůtku.
[link widoczny dla zalogowanych]
To jest po prostu ┼╝a┼éosne, ludzie kt├│rzy oceniaj─ů innych na podstawie but├│w ,kolczyk├│w, pask├│w itpÔÇŽ . Jestem bardzo szczesliwa ale i pe┼éna obaw.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

polecam!!!! [link widoczny dla zalogowanych] Ja dzi┼Ť zn├│w godzinka, wczoraj ─çwiczy┼éam na czczo skoro tak zachwalacie
na zaparcia ja stosuj─Ö czopki na hemoroidy (nie mam na szczescie i wol─Ö nie mie─ç wiec stosuje profilaktycznie). pro┼Ťcie lekarza o usg przy ka┼╝dej wizycie kontrolnej Eurydyke Nie mog─Ö wej┼Ť─ç na stronk─Ö! miodowy blond i do teraz sie trzyma. [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam wszystkich spa┼Ťlak├│w. juz drugi raz kupi┼éam sobie buty w sklepie wysy┼ékowymwww.duze.pl ...jako┼Ť─ç pierwsza klasa bo buty niemieckie, jak zam├│wi┼éam to nastepnego dnia je mia┼éam u siebie... po prostu bardzo sie lubimy, probowalam sie zwiazac z rowniesnikiem ale jakos nigdy nie wychodzilo........... Tak nawiasem m├│wi─ůc Snaci te s─ů ochydne . Odbiegaj─ůc od tematu. a teraz zamarzy┼é mi si─Ö rudy, cho─ç ostatnio wesz┼éy na rynek te farby do ciemnych w┼éosuw radience czy jako┼Ť tak to kupi┼éam sobie czerwon─ů i ufarbowa┼éam. ale narosli nie da┼éo sie w zaden spos├│b pozbyc dlatego uda┼éam sie z tym do specjalisty, chirurg usuna┼é to dzikie mi─Öso kt├│re naros┼éo i usuna┼é brzeg paznokcia, palec wyglada wreszcie normalnie, sam zabieg nie boli, bola┼éo mnie jedynie jak przesta┼éo dzia┼éac znieczulenie ale wzie┼éam proszki przeciwb├│┼éowe kt├│re przepisa┼é mi lekarz i to by┼éy jedyne 2 jakie wzie┼éam i juz wiecej nie potrzebuje bo nic mnie nie boli.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wiec lepiej szukaj sama
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja przez 5 miesięcy bez diet i bez wyrzeczeń piłam zioła i schudłam tak 16 kilogramów......
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie ukrywam ┼╝e czkam na wasze wiadomo┼Ťci z UT─śSKNIENIEM [link widoczny dla zalogowanych] A Diego Luna poprostu cudo!!!!!!!!!!!!
Jak wra┼╝enia? Szukajcie czego┼Ť innego .... i to nawet bez makija┼╝u, c├│┼╝ nie ma idea┼é├│w Zobaczymy. moze mam wadliwego orbitreka? [link widoczny dla zalogowanych]
nio w┼éasnie ja tez sie nad tym zastanawiam bo ja wogle jestem malutka i szczuplutka i wogle mini a w┼éasnie pokochalam torebki maxi ale bardzo dobrze sie z mnimi czuje i sa praktyczne i wogle super. Hej dziewczyny! To proste. maja 24 my┼Ťle ┼╝e ka┼╝da z nas inaczej podchodzi do tematu...ja chc─Ö mi┼éo zapami─Öta─ç dzie┼ä w kt├│rym moje dziecko przyjdzie na ┼Ťwiat wi─Öc nie przekonasz mnie do tego ┼╝e warto urodzi─ç w pa┼ästwowym szpitalu...gdzie piel─Ögniarki i po┼éo┼╝ne robi─ů ┼éaske ┼╝e wog├│le pracuj─ů i traktuj─ů kobiet─Ö rodz─ůc─ů jak z┼éo konieczne..nie rozumi─Ö r├│wnie┼╝ sformu┼éowania ┼╝e maj─ů pretensje ┼╝e kobieta nie potrafi przystawi─ç dziecka do piersi a od czego one s─ů w tym szpitalu?? Wydaje mi sie tez, ze wszystkie odcienie br─ůzu i z┼éotego a jeszcze jedno, skoro rzekomo sie pod Ciebie podszywam to mozesz uzyc nicku sprzed lat, ktorego tu uzywalam, pewnie Ty tez ale przepraszam nie uzyjesz bo jest zabezpieczony haslem, nawet pewnie nie wiesz jaki to bo nie przesledzilas watku....zalosne Cz─Östo si─Ö m├│wi szewc bez but├│w chodzi i to jest chyba prawda.Tak mam tego ┼Ťwiadomo┼Ť─ç, ┼╝e terapia jest mi potrzebna, doskonale sobie z tego zdaj─Ö spraw─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Master



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 600
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/4
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 23:42, 04 Kwi 2014    Temat postu: I wg mnie grzebanie samemu przy paznokciu nie ma sensu.

Chybabym oszla┼é, gdybym mia┼é by─ç w zwi─ůzku z kobiet─ů idealistycznie nastawion─ů i uczuciow─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam zdrowe-stopy.com
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Problem jest taki, ┼╝e jedni lekarze zlecaj─ů badania na toxo a inni pytaj─ů a po co to Pani......
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Aha i mam nie mało do zrzucenia bo waże 82kg przy wzroscie 164 wiec jest co spalac
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak, jakby cz─Ö┼Ť─ç wlanej wody zosta┼éa w jelitach, a potem prawie 20 godzin p├│┼║niej by┼éa biegunka. [link widoczny dla zalogowanych] Ciekawe ile na koniec miesi─ůca b─Öd─Ö mia┼éa nadgodzin?
Witanko Ano zdarzy┼éo si─Ö tak bo mia┼éam guz na tarczycy,kt├│ry r├│s┼é sobie do ┼Ťrodka.Siedzia┼é sobie ma┼épiszon jeden na strunie g┼éosowej wi─Öc pan doktor musia┼é mi j─ů ciachn─ů─ç Ale nic to,chrypi─Ö sobie na jednej,mo┼╝e to i lepiej bo drze─ç to ja si─Ö potrafi┼éam 3 x dziennie herbatka spalanie masz problemy ze snem po pierwszej tablecie? Czy mo┼╝e kto┼Ť wie jak mam napisa─ç w pozwie o alimenty,┼╝e chc─Ö otrzyma─ç alimenty za kilka miesi─Öcy wstecz od mojej matki,t.j. ja jestem z ch┼éopakiem 1,5 roku i mam bardzo ci─Ö┼╝k─ů sytuacj─Ö w domu!! [link widoczny dla zalogowanych]
Do gadulka: dobranoc najlepsze od┼╝ywki to s─ů te kt├│re kupuje si─Ö w salonach fryzjerskich ja tam kupuje i naprawde moje w┼éosy od┼╝y┼éy i sa miekkie i nie rozdwajaja sie zero efektu - szkoda kasy jak dla mnie nie proponuje zmian pozycji. Zgadzam si─Ö z opini─ů , ┼╝e kiedy ksi─ůdz rezygnuj─Ö z powo┼éania na rzecz kobiety cierpi ca┼ée ┼╝ycie , stara si─Ö tego nie okazywa─ç ,a le to go dui , my┼Ťl─Ö , ┼╝e z powo┼éaniem trzeba si─Ö urodzi─ç . nast─Öpstwa s─ů bolesne, a rehabilitacja d┼éuga i uci─ů┼╝liwa;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

z niecierpliwo┼Ťci─ů czekam na nast─Öpne dniiii i owulacje
[link widoczny dla zalogowanych]
Po co operacyjnie jak mozesz to zrobic nieinwazyjnie u dr Zdzitowieckiego..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale np paris hilton nie ma najladniejszych rysow twarzy ,a jest swietnie zrobiona.Ja osobiscie jestem od niej o niebo ladniejsza.... [link widoczny dla zalogowanych] Na innych PH to ja patrz─Ö z g├│ry...
nasze drogi poci─Öte schodz─ů si─Ö spowrotem. jak nie zaryzykujesz to nic nie zyskasz, ale zastan├│w si─Ö. Pan Miros┼éaw Klari─ç Wyjecha┼é oko┼éo roku temu do rodziny do Australii wi─Öc zapomnijcie o nim Salon fryzjerski SANDRA na stawowej nie by┼é jego!!! w przysz┼éym tyg chc─Ö si─Ö juz przepisa─ç do Polikliniki, po Waszych sugestiach... W domu nikogo nie wtajemniczam w szczeg├│┼éy. [link widoczny dla zalogowanych]
ja osobi┼Ťcie robi┼éam i akrylowe i ┼╝elowe. Witam Czy to wym├│g? Raptem nie mia┼éam sie w co ubra─ç, niewygodnie mi by┼éo cholernie itd... jutro juz bede wszystko wiedziec to ci napisze... Serdecznie polecam swoj─ů osob─Ö jako opiekunk─Ö, korepetytora, towarzyszk─Ö ciekawych zabaw. robilam raz w tygodniu przez kilka miesiecy...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kr├│lik z warzywami.
[link widoczny dla zalogowanych]
Chciałabym wam polecić nowy salon na osiedlu Odrodzenia -Femme. Co do wychodzenia, to wszystko zależy od tego jak długo głodujesz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
chciałabym się dowiedzieć czy można podczas stosowania leku Gynalgin pić alkohol ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

- przedluzonej trwalosci lakieru [link widoczny dla zalogowanych] Hey!
Ale powiem tak ...... mama Anna Szmeterling 10 czerwca 1950 roku mam tam kupon z Groupona a nistety jeszcze nie korzystalam z tamtejszych uslug...dzieki Ja do tej pory juz kilka razy zmienialam koncepcje. Tylko ta 5-ka jest dla mnie niejasna, prosz─Ö Was o rad─Ö. [link widoczny dla zalogowanych]
Ognica....ja tak samo si─Ö zbieram, mia┼éam zacz─ů─ç dzi┼Ť i jak zwykle nie wysz┼éo. nie wiedzia┼éem.....z dziewczyny z per┼é─ů scena z ustami....miodzio....wole tak─ů erotyke a nie wywalone piersi na wierzch... Lubie Ilizarowa - kosc nie powinna chyba sie zlamac po zdjeciu aparatu, jesli bylby odpowiedni zrost... trzeba by─ç twardym Na nowej diecie atkinsa mo┼╝esz je┼Ť─ç warzywa i owoce, a nawet powinna┼Ť. jakis preparat na cellulit?? ale nie s─ůdze aby to mia┼éo jakis wp┼éyw.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie ma mowy a jak laser tak jak u kole┼╝anki powy┼╝ej zadziala tylko na jakis czas to co bedzie po┼║niej?
[link widoczny dla zalogowanych]
no i spotkania z ukochanym Te┼╝ zauwa┼╝y┼éam,┼╝e jak modeluje nim swoje w┼éosy, to mo┼╝na codziennie go nak┼éada─ç przez kilka dni i wlosy nie zmieniaj─ů formy na przyklapni─Öte loki.I wgle jak sie go na┼éo┼╝y,to przez chwil─Ö wlosy wygladaj─ů na troch─Ö t┼éuste,a potem tak jakby si─Ö wch┼éania pozostawiaj─ůc ┼éadn─ů ,mi─Öciutka fryzur─Ö Oczywi┼Ťcie to nieznaczy ze mozna walic go ton─Ö ;P
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mi sie zaczal ostatnio z nowym facetem, więc nie wiem, jak bedzie zwykle [link widoczny dla zalogowanych] Co do ceny to przy obecnym kursie euro/franka, pewnie do najtańszych ten preparat nie należy...
Ja jestem 2 tygodnie po operacji i mam jakies 40 stopni zgiecia, ale jeszcze nie moge cwiczyc na ta noge... jak tu przeczyta┼éam to niezbyt dobre. kurcze dziewczyny czy ktos ma jeszcze wypieki ,napiszcie Nie ma co wpycha─ç na si┼é─Ö, je┼Ťli si─Ö nie da to lekarz powinien przepisa─ç co┼Ť innego. Nie znosze tego. [link widoczny dla zalogowanych]
chcialam Wam przekazac,ze salon Alfa parf nie zachwycil mnie wogole,trafilam na p.Kasie i coz moge powiedziec?fryzjerka bez wizji i wogole jakiegos zaangazowania,fryzura?byle jaka nie chce sie ukladac niestety pozostaje znowu szukac fryzjera A jednak mam zahamowania, niech kto┼Ť mnie o┼Ťwieci.. Buu. Przygotowanie dietetyczne: Bardzo si─Ö ciesz─Ö ,┼╝e si─Ö zameldowa┼ée┼Ť Ja wyszukalam lekarzy w internecie i zadzwonilam tam mowiac ze nie mam tu ubezpieczenia i zaplacilam Basis-gotowka. po zdj─Öciu plasterk├│w umy─ç blizn─Ö i kremowa─ç t┼éustym kremem, a po 30 dniach smarowa─ç ma┼Ťci─ů na blizny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A mo┼╝e jest to ta sama ci─ů┼╝a, a krwawienie wyst─ůpi┼éo mimo wszystko?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum VIa Strona G│ˇwna -> Nasze forum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island